◄══════ஜ۩دانلود.آموزش.مذهب۩ஜ══════►

مذهب.آموزش.دانلود.اینترنت.اخبار

◄══════ஜ۩دانلود.آموزش.مذهب۩ஜ══════►

مذهب.آموزش.دانلود.اینترنت.اخبار

اعلام زمان آغاز هدفمندی یارانه*ها، یک روز قبل از اجرا

وزیر رفاه و تامین اجتماعی اعلام *کرد زمان اجرای قانون یارانه*ها ابتدا در کارگروه تصویب و سپس تاریخ دقیق آن به*منظور پیشگیری از بروز التهاب در جامعه، یک روز قبل از اجرا اعلام خواهد شد

به گزارش ایرنا، صادق محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: واریز یارانه*ها به حساب سرپرست** خانوار براساس اعلام قبلی همان اول مهرماه است اما زمان اجرای قانون هدفمند*سازی* یارانه*ها هنوز در کارگروه مربوطه مشخص نشده است.

او در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه زمان اجرایی شدن قانون یارانه*ها آذرماه امسال عنوان* شده، اظهار داشت: آنچه تاکنون مشخص است، پرداخت یارانه*ها بعد از اتمام اخذ شماره حساب سرپرست*های خانوار* از مهرماه آغاز خواهد شد.وی افزود: اینکه اجرای قانون یارانه*ها در آذرماه باشد یا نه در کارگروه حضور نداشتم و اطلاعی ندارم که آن را تأیید یا تکذیب کنم.

وی افزود: بعد از آنکه ثبت شماره* حساب* سرپرستان خانوار در دوم شهریورماه به اتمام رسید، فرصت دوباره برای افردی که تاکنون فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را پر نکرده*اند و یا فرم اطلاعات را پر کرده*اند اما شکل و ترکیب خانواده آنها به دلایل مختلف نظیر ازدواج فرزند تغییر کرده است، داده می*شود تا نسبت به اصلاح اطلاعات قبلی خود اقدام کنند. وزیر رفاه همچنین اظهار داشت: برنامه*ریزی به*گونه*ای است که تا آخر تابستان اخذ شماره حساب*های سرپرستان خانوار به اتمام برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد